Na najbliższy weekend Grand Prix Formuły 1, który rozpocznie się już jutro, firma Bridgestone przygotowała jak zawsze dwa rodzaje opon na suchą nawierzchnię. Tym razem zdecydowano się na dwie najtwardsze mieszanki.
Tor w Chinach wymaga odpowiedniego dobrania ustawień bolidu – tak, aby szybko pokonywać dwie długie proste, jednocześnie należy pamiętać, iż kierowcy będą mieli do pokonania kilka trudnych technicznie zakrętów, gdzie potrzebna będzie siła dociskowa.Hirohide Hamashima, Dyrektor Generalny Bridgestone Wydziału Opon Dla Sportów Motorowych o oponach przygotowanych na najbliższy wyścig powiedział:
„Tor Shanghai International Circuit jest bardzo wymagający dla opon, dlatego na wyścig w Chinach przygotowaliśmy dwie najtwardsze mieszanki. Oczekujemy, iż na przedniej lewej oponie pojawi się zjawisko „grainingu”, spowodowane głównie zakrętem o zmieniającym się promieniu numer 2, a także zakrętem numer 13. To zjawisko może pojawić się również na tylnych oponach.”
„Układ toru powoduje, że zespoły będą używać średnich sił dociskowych, są długie proste, ale duży procent trasy jest kręty i techniczny. Tak dla zespołów jak i kierowców, znalezienie odpowiedniego ustawienia bolidu, zapewniające najlepsze zużycie opon będzie dużym wyzwaniem.”
04.10.2007 01:23
0
"Układ toru powoduje, że zespoły będą używać..." Z układem potrafimy na szczęście już walczyć :P
04.10.2007 09:10
0
Zjawisko graningu czy granulingu? Ostatnio Kubica mówił to drugie:) A może po prostu "łuszczenie sie":)
04.10.2007 13:46
0
po polskiemu łuszczyca
04.10.2007 15:20
0
Jak będzie padac to tylko deszczówki się będą nadawać.
04.10.2007 22:00
0
ma być sucho.....
04.10.2007 22:00
0
ma być sucho
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
zarejestruj się